Popüler Yayınlar

Bağlantılar

1 Ocak 2012 Pazar

Tasarım Harikaları || Vampirlere Özel Masa Tasarımı

İnsanlar yaratıcı ki tasarlıyor,tasarlıyor ki yaratıcılar."Tasarım harikaları" konulu , "dibim düştü" temalı yazılarımdan birisini okuyorsunuz yine sayın takipçi.
Mesela,ben -rahatına fazla düşkün bir insan olarak- bu yatağa bayıldım.Hani b\'yle biraz daha paralı bi insan olsam hiç düşünmeden bu yataktan alır,ya da marangoz tanıdıklara yaptırırdım.Ama eğer yatağın en ucuna yatarsam,yatağın dengesi bozulur,kendini yerde bulurum diye de inceden bir korku var içimde.Neyse zamanla geçer heralde.

Ya da bir vampir olsam mesela,bu masadan alırdım evime.Çizimlerimi bu masada yapar,daha yaratıcı bir insan olur çıkardım.
Tasarım Harikaları || Vampirlere Özel Masa Tasarımı

0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler

Baglantılarım